2018 Sürdürülebilirlik Raporu
EN
Menu
Müşteri Memnuniyeti

Müşteri memnuniyetinin sağlanmasını çok bileşenli bir konu olarak ele alıyoruz. İlk etapta, üretim faaliyetlerimizi hedef pazarların gereksinimlerini göz önünde bulundurarak, marka ve model çeşitliliğine uygun olarak ve yüksek kalite koşullarında gerçekleştiriyoruz. Müşteri memnuniyetinin sağlanmasının diğer ayağını ise satış ve satış sonrası süreçlerde müşterilerimize çözümler sunmak, müşteri haklarını her koşulda sağlamak oluşturuyor.

Müşteri odaklı bir yaklaşımla, Tofaş şirket politikası ve yasal uygulamalar çerçevesinde müşterilerimiz için en uygun çözümleri üretmeye, ihtiyaçlarını her aşamada gözetmeye çalışıyoruz. Müşteri ilişkileri yönetim sistemlerimizle, bayi ve yetkili servislerle yürüttüğümüz ortak çalışmalarla müşteri memnuniyetini sürekli artırmaya çalışıyoruz.

Ülkemizdeki müşterilerimize sağladığımız kaliteli satış sonrası hizmet ve üstün tüketici deneyimiyle Avrupa Müşteri Memnuniyeti Araştırması’nın en üst sıralarında yer alma hedefimiz için çalışıyoruz. Müşterilerimizin memnuniyet düzeyini tarafsız araştırmalarla ölçümlüyoruz. 2018 yılında, Müşteri Memnuniyeti Skorumuz %79,6 düzeyinde gerçekleşti. Müşterilerimizden gelen geri bildirimleri iş süreçlerinde, ürün ve hizmetlerimizde proaktif iyileştirmeler sağlayacak şekilde değerlendiriyoruz.

Müşteri deneyiminden yola çıkarak oluşturulan Serviste Araç Durum Takip Uygulaması kapsamında, müşterilerin servisteki araçlarının durumunu takip edebilmeleri ve anlık bildirim almaları amacıyla müşteri bekleme alanlarına dijital ekranlar konumlandırılmıştır. Bu ekranlar üzerinden müşteriler, araçları ile ilgili sürecin tüm aşamalarını anlık olarak izleyebilmektedir.

“Hızlı Servis” hizmetimiz ile marka vaatlerimizden biri olan “hız” ilkesi doğrultusunda, müşterilerimizin basit bakım/onarım ihtiyaçları için serviste işlem yaptırma süresini kısaltmayı hedefliyoruz. “Hızlı Servis” randevusu olan müşterilere, hizmet kapsamında belirlenen işlemlerden birini talep ettiklerinde, en fazla 1 saat içinde araçlarını teslim almalarını taahhüt ediyoruz.

Müşteri Memnuniyeti Politikamıza http://www.tofas.com.tr/tr/hakkinda/Pages/Politikalarimiz/MusteriMemnuniyetiPolitikamiz.aspx adresinden ya da http://ir.tofas.com.tr adresi üzerinden de yayınladığımız 2018 Tofaş Faaliyet Raporu’ndan ulaşabilirsiniz.