Ürün ve hizmetlerimizi tasarlarken müşterilerimizin beklenti ve gereksinimlerini göz önünde bulunduruyoruz. Hedef pazarların gereksinimlerine sahip araçların, belirlenen marka ve model çeşitliliğine uygun olarak, yüksek kalite koşullarında üretimini sağlayarak müşterilerimizin memnuniyet düzeyini sürekli artırmaya çalışıyoruz. Tofaş şirket politikaları ve yasal uygulamalar çerçevesinde müşterilerimize çözümler sunmaya, müşteri ihtiyaçlarını karşılamaya ve müşteri haklarını her koşulda korumaya özen gösteriyoruz.
Satış sonrası hizmet kalitemiz ve sağladığımız üstün tüketici deneyimiyle, Avrupa Müşteri Memnuniyeti Araştırması’nın en üst sıralarında yer alma hedefimiz doğrultusunda çalışıyoruz. Müşteri memnuniyetini satış ve satış sonrası süreçlerde de devam ettirmek, müşterilerimize daha yüksek hizmet kalitesi sunmak amacıyla bayi ve yetkili servislerimizle birlikte çalışarak gelişim planları hazırlıyoruz. Müşteri ilişkileri yönetim sistemlerimizle müşteri memnuniyetini sürekli iyileştirmeye çalışıyor ve tarafsız araştırmalarla memnuniyet düzeyini ölçümlüyoruz. Raporlama döneminde, Müşteri Memnuniyeti Skorumuz %72,6 olarak gerçekleşti. Memnuniyet düzeyinde bir önceki yıla kıyasla düşüş trendi gözlemlenmesinin nedeni hesaplama yönteminde yapılan değişikliktir.
Müşteri Memnuniyeti Politikamıza http://www.tofas.com.tr/tr/hakkinda/Pages/Politikalarimiz/MusteriMemnuniyetiPolitikamiz.aspx adresinden ya da http://ir.tofas.com.tr adresi üzerinden de yayınladığımız 2017 Tofaş Faaliyet Raporu’ndan ulaşabilirsiniz.