2017
Sürdürülebilirlik Raporu
EN
Menu
Marka Algısı

Müşterilerin beklenti ve ihtiyaçlarını anlamak, ürün portföyüne yönelik memnuniyet düzeyini öğrenmek amacıyla FCA tarafından küresel çapta müşteri pazar araştırmaları yürütülmektedir. Tofaş olarak, küresel araştırmaların sonuçlarını yerel geribildirimlerle destekleyerek müşterilerimizin markamıza yönelik algısını bütünlüklü bir çerçevede değerlendiriyoruz.

Ürettiğimiz araçların, binek otomobil kategorisinde ekonomik, aile kullanımına uygun ve çevreci olması; hafif ticari araç kategorisinde ise teknik açıdan gelişmiş, yenilikçi, iş hayatına uygun ve fiyat fayda dengesi sunuyor olması, tüketicilerimiz nezdinde Fiat markasını ön plana çıkaran unsurlardır.

Grafik Analiz Dosyalar
102-44
Önceki